VaakGesteldeVragen   GODDESS.NL

 

Over ons:

Goddess.nl is in 1996 begonnen onder de naam “Goddess of Desire Merchandise” om onze band Goddess of Desire te promoten en vanaf 01-01-2000 als officieel merchandise verkoop bedrijf. Op 01-01-2011 hebben we de naam in “Goddess.nl” veranderd omdat de band niet meer bestond en “Goddess.nl” gemakkelijker te onthouden is.

 

Goddess.nl is eigenlijk een éénmansbedrijf maar met de hulp van familie en vrienden zijn we in staat op grote schaal te opereren. Onze hoofd activiteit is Metalmerchandise op festivals en Metalmarkten verkopen. Tijdens het zomer festival seizoen kun je onze kramen op veel belangrijke Metalfestivals in Europa tegenkomen. Naast de verkoop op locatie hebben we deze kleine mail-order webwinkel.

 

Met de on-line verkoop richten we ons voornamelijk op de Nederlandstalige gebieden maar het is ook mogelijk om vanuit elders (ook buiten Europa) te bestellen. Tijdens het zomer festival seizoen (mei-sept.) zul je niet veel merchandise in deze webwinkel aantreffen omdat we dan druk zijn met de verkoop op de festivals.

 

De webwinkel:

Deze mail-order webwinkel draait al sinds 2003 en het is een hele simpele winkel. Wij geven niet om flitsende webwinkels met legio mogelijkheden, we willen gewoon op een eenvoudige manier laten zien wat we in huis hebben en als je iets niet kunt vinden mag je altijd bellen of je verzoek in een mailtje naar me toesturen. Ik zal dan m’n best doen je te helpen met je verzoek.

We houden je merchandise zo goedkoop mogelijk en als wij iets voordeling hebben ingekocht dan zie jij dat voordeel terug in onze prijzen. Alles wat je ziet in onze webwinkel is voorradig en nieuw.

 

Bestellen:

Als je een artikel (of een aantal artikelen) heb uitgekozen ga je naar de shopping card rechts boven en daar zie je een overzicht van alle spullen die je besteld hebt. Hier kun je nog artikelen afzeggen en zie je het totaalgewicht van je bestelling. Als dat in orde is druk je op “order now” en dan komt een scherm waar je je naam en adres moet opgeven. Dit bevestig je door op  “confirm data” te klikken. Nu kom je in het scherm waar je de bestelling ziet met je adres. Hier kun je nog kiezen voor de verzend- en betaalwijze. Daarna druk je op “order now” en klaar is kees. Je krijgt nog een bevestigingsmailtje. Nu moet je alleen de betaling nog doen. We houden je bestelde artikelen 8 weken vast. Daarna kan het weer door iemand besteld worden. Bij deze mailorder is de regel; we sturen pas iets op als de betaling is ontvangen.

 

Betalen per Bank (geen Ideal of Pay Pal):

In onze webwinkel kun je kiezen voor betalen per bank of contant geld per post sturen. Nederlandse klanten kunnen ook nog voor rembours kiezen maar dit is wel veel duurder. We doen niet aan Pay Pal of Ideal omdat hieraan kosten verbonden zitten die jouw bestelling alleen maar duurder maakt. Buitenlandse klanten kunnen kosteloos vanaf hun bankrekening geld overmaken op ons International Bank Account Number. (IBAN). Ons rekeningnummer zie je in de bevestigingsmail terug.

 

Betalen per Post:

Als je voor “geld per post sturen” kiest, stuur dan geen munten op want de postbode voelt dat en het zal niet de 1e keer zijn dat hier een bestelling zonder geld of in een opengescheurde enveloppe binnen komt. Stuur dan liever iets meer geld in eurobiljetten (goed verstopt) in je brief, dan sturen wij het teveel betaalde terug met je bestelling. Geld sturen per post is geheel op je eigen risico, Nederlandse klanten kunnen ook voor rembours kiezen, je betaalt je bestelling dan contant aan de postbode als die je pakketje komt bezorgen.

 

Bezorging:

Als we je betaling hebben ontvangen, sturen we je bestelling zo snel mogelijk op. Dit betekent meestal dezelfde dag nog. Als de bestelling is ingepakt, bevestigen we je order en dan ontvang jij een mailtje dat je bestelling onderweg is. In het geval iets onverhoopt niet aanwezig is, zullen we je direct inlichten over de voortgang van je bestelling.

Als iets niet in orde is, bel of mail ons dan direct. We zullen je laten weten wat we er aan gaan doen. Het kan meestal geruild worden maar dan zijn de verzendkosten wel voor jezelf tenzij wij het verkeerde artikel naar je hebben gestuurd dan sturen wij je kosteloos alsnog het juiste artikel op.

 

Onze adresgegevens:

Goddess.nl

Priggeweg 10

NL-1735 GA

’t Veld

Nederland

T.0031-616-776377

countaugust@ziggo.nl

Bank; NL67 INGB 0004 5707 15 ten name van Goddess.nl te ‘t Veld

Kamer van Koophandel no: 57435278

BTW no: NL-8525.78.660 B 01

 

 

 

FAQ goddess.nl

 

About us:

Goddess.nl started off in 1996 by the name of “Goddess of Desire Merchandise”. At first to promote our band Goddess of Desire and from 01-01-2000 as an official merchandise selling company for our own properties. Since 01-01-2011 we changed the name into Goddess.nl because the band did no longer exist and the name “Goddess.nl” was just more simple to keep in mind.

 

Goddess.nl is officially a “one” man firm but with the help of family and friends we are able to do everything on a larger scale. Our main business is selling Metal-merchandise at festivals and Metal/music markets. During the open air summer season you can find our festival store at many big Metal festivals all over Europe. Besides selling on the spot we run this small mail-order.

 

For the mail-order we aim at Holland and Belgium. It’s also possible to order from other countries even from outside Europe. In the summer period (may-sept.) you won’t find much articles on this web shop because we’re busy doing our core business on the (open air) festivals. Therefore there are less items shown on our web shop during the summer period.

 

The website:

This mailorder website exists since 2003 and is a very simple and old fashioned site.

We don’t care about fancy websites with lots of possibilities, we just want to show what we have in a simple way and if you don’t see what you’re looking for you’re always free to give us a call or write a mail. When you have a question you also can ask me by mail and I will try to help you. We try to keep your merchandise as cheap as possible, when we buy certain items  cheap, we will offer them cheap. All items on the website are new, never used goods.

 

Ordering:

When you ordered some good, you go to your shopping card (right above) and there you see everything you’ve ordered. You can delete certain products and you see the total weight of your order. Than you click “order now”, in the next screen you need to enter your name and address. Than you click “confirm data” and then you’ll get to see what your order will cost (including the postage) and you can choose the method to pay. After you done that, push the “order now” button at the bottom of the screen. From that moment you will receive a confirmation Email with all details. You only need to make the payment. We keep your order 8 weeks apart. After that period the goods are free to be ordered by someone else. This mail-order only sends out your order after we received your payment.

 

Payment by Bank (no Pay Pal):

On our website you can choose sending money by bank transfer, for Euro countries we supply you our International Bank Account Number (IBAN) and Bank Identification Code (BIC), which you need to make the transfer.

We do not have Pay Pal because this paying method costs extra money and a bank transfer is free of charges as long as you are paying from a Euro country. We’re not keen on orders from outside the Euro-zone, but if you want to pay from a country where the currency is different than the Euro we’ll charge you the extra banktransfercosts.

 

Payment by Post:

Besides the safe bank transfer method you also can send us cash well hidden in an envelope but that’s on your own risk. We advice not to send coins because mailmen will feel this money and might steal it. It’s better to send a bit more in paper money, we’ll send you the change back together with your order.

 

Delivery:

After we receive your payment, we pack and send your order a.s.a.p. This means most of the times: the same day. When the order is packed, we confirm your order and you will receive an Email which tells you that your order is on it’s way. In case something is temporarily not available we will let you know by Email and keep you informed about the further shipment.

In case of misdelivery, call or Email us within 24 hours and we will let you know what we can do. Normally you can send back the goods to replace them for something else but the shipping costs are for yourself unless we made a mistake and sent you the wrong item(s).

 

Our data:

Goddess.nl

Priggeweg 10

NL-1735GA

’t Veld

Netherlands

T.0031-616-776377

countaugust@ziggo.nl

Bank; NL67 INGB 0004 5707 15 on behalf of Goddess.nl in ‘t Veld

International:

IBAN: NL67 INGB 0004 5707 15

BIC: INGBNL2A

Chamber of Commerce no; 57435278

VAT: NL-8525.78.660 B 01